FANDOM

Katy Perry: Part of Me film o amerykańskiej piosenkarce, Katy Perry. Dokument powstał w roku 2012. Został wyreżyserowany przez Dana Cutforth oraz Jane Lipsitz i wydany w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii oraz Irlandii 5 lipca 2012 roku.

Katy Perry Part of Me.jpg

Plakat

Fabuła Edytuj

Film opowiada o dzieciństwie Katy, jak również o jej karierze i życiu osobistym (zdjęcia od grudnia 1999 do marca 2012). Wyraźnie skupia się na epoce Teenage Dream, na kulisach ostatniej trasy koncertowej Katy potrzebuje trochę czasu, aby rozwiązać problemy osobiste, w tym rozwód z aktorem / komikiem Russellem Brandem.Sceny z trasy, California Dreams Tour zostały nagrane w dniu 23 listopada 2011 roku na Staples Center w Los Angeles.

Promocja Edytuj

Premiera.jpg

7 marca 2012 roku Katy powiadomiła swoich fanów o powstawaniu filmu o nazwie Part of Me. Wywiadach dla MTV wypowiedziała się, że obraz ten ma zamknąć bardzo ważną dla niej erę,Teenage Dream. Promocja dokumentu odbyła się także na gali Nickelodeon Kids' Choice Awards 2012. Wydano przebojowy singel Wide Awake, numer #1 na świecie, który został nominowany do najważniejszych nagród muzycznych - Grammy, MTV Video Music Awards i MTV Europe Music Awards oraz prenominowany do Oscara. W Polsce film można było obejrzeć 25 kwietnia 2013 roku w sieci kin Multikino. Zarobił on do tej pory ponad 30 milionów dolarów na całym świecie. W Stanach Zjednoczonych został siódmym najlepiej sprzedającym się dokumentem i czwartym najpopularniejszym koncertem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki